سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جستجوی جدید ناسا ؛ کشف حیات بر روی مریخ

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 4:0 عصر

بزرگترین پروژه بعدی ناسا در رابطه با مریخ نوردان خود ، کشف حیات بروی این سیاره می باشد که با استفاده از دستگاه آنلایزگر (تجزیه و تحلیل گر) محیطی بنام "سام" که در مرکز پروازهای فضایی گودراد تعیبه شده است ، صورت خواهد گرفت.

محل فرود کاوشکر بعدی ناسا "کنجکاو" از همکنون بروی مریخ بصورت دقیقی علامت گذاری شده است و در تصویر آن محل را خواهید دید ، یکی از مشاغل کلیدی این کاوشکر استفاده از "سام" خواهد بود ، که از آن برای کشف عنصر کربن بر روی این سیاره استفاده خواهد شد. کربن حاوی ترکیباتی بنام ملوکولهای آلی است که در میان عناصر سازنده حیات در زمین نقش کلیدی دارد.

ادامه مطلب...

تلسکوپ کپلر ؛ کشف بیش از 1200 سیاره بیگانه

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:58 عصر

تلسکوپ فضایی کپلر ناسا اخیراً بیش از 1200 سیاره بیگانه را در کائنات کشف می کند ، اعتقاد بر این است که در بیش از 50 سیاره کشف شده این امکان را وجود دارد که این سیارات سکونت گاه های احتمالی فرازمینیان باشند.

بسیاری از سیارات فراخورشیدی شناسایی شده ، بیش از حد به خورشید خود نزدیک می شوند و در این صورت قادر خواهند بود زندگی را مورد حمایت قرار دهند و شکل حیات بر روی آنها تشکیل شود ، و این سخن  در مورد سیارات یافت شده در محدود "قفلهای طلایی" صادق بوده و اوضاع بسیار جالب است. اکتشافات هنوز نیاز به تایید دارند و با این حال ، اعتقاد بر این است که بیش از 80% از سیارات یافت شده در نهایت مورد تایید قرار خواهند گرفت.

تلسکوپ ناسا در فضا و در حال چرخش در مدار قرار دارد که هدف اصلی آن یافتن دنیاهای کاملا جدید در کائنات بوده که یکی از امکانات آن جستجو پیرامون حیات های بیگانه است در این میان این تلسکوپ توانست بیش از 50 توده از سیارات را کشف کند که احتمال دارد که این سیارات قابل سکونت باشند.

منبع خبری: Yahoo! News


آیا آپوفیس در سال 2036 به زمین برخورد خواهد کرد؟

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:57 عصر

برخی از این سیارک به عنوان یک پایان تلخ برای زمین و یا قاتل سیاره ما نام می برند و با برخورد احتمالی آن با زمین ؛ سیاره ما نابود خواهد شد ، شاید بسیاری (ویدیو ها و مقالات اکران شده) سال 2012 را برای این حادثه مشخص نموده اند و دلیل آن ، اینست که بسیاری از اتفاقات در این سال روی خواهد داد. جواب این سوال (برخورد اپوفیس) به احتمال زیاد "نه" می باشد ، با این حال تاریخ دقیق آن ممکن است پیچیده تر از آنچه که قبلاً در مورد آن گفته شده باشد.


ناسا قبلاً این واقعه را مورد بررسی قرار داده بود ، بر این اساس احتمال می رفت سیارک آپوفیس در سال 2029 با زمین برخورد خواهد کرد و اخیراً به این نتیجه می رسند که احتمال این واقعه در سال 2029 تقریباً صفر است. همکنون و بر این اساس دانشمندان روسی بر این باور هستند که سیارک آپوفیس بر اثر "گرانش سوراخ های کلیدی" دچار نوساناتی در سرعت و شیوه حرکت آن باعث گردیده تا سال 2036 به زمین برخورد نخواهد کرد. سران ناسا می گویند این امکان وجود خواهد داشت اما این تایید در حالی است که احتمال قطی آن هنوز بسیار کم بوده و در حدود 1 در 250.000 است.

در سال 2004 ، دانشمندان ناسا اعلام کردند ، که شانس برخورد آپوفیس به زمین بسیار خواهد بود و پهنای این سیارک بزرگتر از 2 زمین فوتبال می باشد و می تواند در سال 2029 به زمین تصادف کرده و قسمتی یا حتی نزدیک به چندین شهرستان را تخریب کند و بر جو زمین تاثیرات مخربی بگذارد. در مشاهدات متعدد دانشمندان علم نجوم و نیز می توان به برخی از اشارات اختر شناسان در این امر اشاره کرد که احتمال هدف قرار دادن سیاره زمین توسط سیارک قاتل (آپوفیس) عددی نزدیک به zilch می باشد.

منبع خبری: MSNBC


شیء بزرگ ناشناخته بر فراز تورنتو ، کانادا

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:55 عصر

«شاهد عینی»

احتمال دارد محل قرار گیری این شیء خارج از محیط زمین و در فضا بوده و آن ،یک نوع فناوری از هوش و فرازمینی باشد ، که این خوشه از ذرات پلاسمایی شکل بر فراز شهر نورنتو کاندا در قسمت شمالی شهر بصورتی ظاهر می شود که بشقاب پرنده (یوفو) بعد از مدتی کوتاه و فقط برای چند دقیقه با توجه به تصویر در آسمان نمایان گردیده و به یکباره در ابر عظیمی فرو رفته و از میان می رود.


دستوالعمالهای پیشنهادی جدید برای تماس با ET (فرازمینیان)

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:53 عصر

پروتکل های جدید برای تماس با فرازمینیان و زندگی های خارج از زمین ممکن است ، بصورتی باشد که توسط عموم این پیامهای ارسالی قابل درک باشد.

گروهی متشکل از سه دانشمند تصمیم گیرهای را در مورد ارتباط با فرازمینیان گرفته اند که در یک طرح چندین ساله و در مدت سالهای 1974 ، 1999 ، 2001 و 2003 صورت گرفته است ، که بر این مبنا شاید پیامهای ارسالی که به اعماق فضا انتتشار داده شده ، پیامی باشد که توسط زمینیان قابل درک نبوده و فرازمینیان و هوش های بیگانه این پیام ها را درک نکرده اند. برای پرداختن به پاسخ احتمالی ، دانشمندان دست به کار شده و با ایجاد یک پرتکل جدید و متمایز از پروتکل های قبلی ، یک پیام خصوصی به این امید و با هدف استخراج (بازگشت پاسخ) در فضا انتشار خواهند داد.

 

آتری از سازمان جستجوی هوش فرازمینی (SETI) در مقاله خود می گوید: اگر هیچ بیگانه ای وجود ندارد (هنوز) ، انتشار یک پیام در سراسر مرزهای فرهنگی و رمزگشایی آن می تواند شروع خوبی برای این کار باشد. "اغلب گفته می شود که SETI درحال جستجو در مورد ماست ، و ما باید پیامی ناشناخته را ارسال نمائیم که برای شنوندگانه احتمالی قابل رمزگشایی باشد و اینکه ما در اعماق فضا در حال زندگی می باشیم و تنوع نوع آدمی در زمین مختلف است.

منبع خبری:  International Business Times

 


واتیکان اعلام نمود ؛ تماس با هوش فرازمینی واقعی است

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:52 عصر

می گوید: که فرازمینیان نه روح است نه شیطان و نه جسمی است که منشا روانی داشته و بر اثر اختلالات روانی پدید آمده باشد ، فرازمینیان وجود داشته و واقعی هستند.

بالدوکی در تلویزیون برای چندین بار در ماه های اخیر در حالی فرازمینیان را مورد تایید قرار می دهد که به نظر می رسد که تاکیید وی بر تماس خارج از زمین است که باید با دقت بر روی این تماس ها متمرکز شده و باید در نظر گرفته شود که هوش های فرازمینی/فرازمینیان "شیاطین" نیستند و از نظر درک و منطق باید با دقت در مورد آنان مطالعات صورت گرفته و قطعیت موجودیت آنان را نباید با پیشداوری های اولیه از بین برد.

Monsignor Corrado Balducci: عضو متکلم (در رابطه با الهیات) کوریا ، واتیکان (هیئت حاکمه) و کارمند داخلی این هئیت و وی یکی از افرادی است که به پاپ بسیار نزدیک می باشد (از لحاظ تماس). او در تلویزیون ملی ایتالیا برای 5 بار متوالی و در طول چند ماه اخیر اعلام می کند بر این موضوع که تماس با فرازمینیانی که خارج از محیط زمین قرار دارد پدیده ای واقعی است. (منظور از این کلام آن است که فرازمینیان و مشاهده آنان در زمین امری واقعی است...)

منبع خبری: UFO Digest

 


مریخ سیاره ای زنده ؛ تپه های بهرام آشکارا تغییر مکان دادند.

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:51 عصر

تپه های شن و ماسه در یک منطقه وسیع از مریخ به تدریج و گاهی به طور ناگهانی در حال حرکت بوده که این بدان معناست که بهرام سیاره ای زنده است ، دانشمندان بر این عقیده بودند که تغییرات در تپه های سیاره سرخ می بایست در زمانی طولانی تر اتفاق می افتاد. piaenta منطقه وسیعی از سطح مریخ می باشد که به اندازه تگزاس در آیالات متحده بوده و تغییرات ناگهانی در تپه ها به طور گسترده ای مشاهده می شود. اطلاعات مربوط به این منطقه توسط کاوشگر ناسا به زمین مخابره شده و متاثر گردیده شد. قبل از این توسط کارشناسان این تپه ها به عنوان تپه های نسبتاً ثابت در نظرگرفته شده بود ، اما با نگاه کردن و مترکز شدن بر پیامدهای احتمالی که

<** ادامه مطلب...

کشف پدیدههای مشابه در زمین و خورشید / عکس

ارسال شده توسط رضا در 89/11/18:: 11:0 صبح

دانشمندان با تحلیل تصاویر فرابنفش بدست‌آمده از رصدخانه دینامیک خورشیدی توانستند شباهت‌های بی‌نظیری بین محیط فوق‌العاده داغ تاج خورشید با پدیده‌های جوی و آبی در زمین کشف کنند.

ادامه مطلب...

کشف شبیهترین منظومه سیارهای به منظومه شمسی

ارسال شده توسط رضا در 89/11/17:: 1:54 عصر

کشف شبیه‌ترین منظومه سیاره‌ای به منظومه شمسیاخترشناسان به کمک تلسکوپ فضایی کپلر موفق شده‌اند شش سیاره سنگی و گازی را در اطراف ستاره‌ای خورشیدمانند کشف کنند. این منظومه که کپلر11 نام گرفته، دوهزار سال‌نوری از زمین فاصله دارد.

ادامه مطلب...

آیا کپلر، خواهران کوچکتر زمین را پیدا کرده است؟

ارسال شده توسط رضا در 89/11/17:: 1:51 عصر

آیا کپلر، خواهران کوچک‌تر زمین را پیدا کرده است؟ تلسکوپ فضایی کپلر در ادامه ماموریت جستجوی سیارات فراخورشیدی، اجرامی را یافته که حتی از زمین ما هم کوچک‌ترند و تاکنون کوچک‌ترین نامزدهای حیات احتمالی در آسمان به شمار می‌روند.

ادامه مطلب...

<      1   2   3      >



بازدید امروز: 48 ، بازدید دیروز: 84 ، کل بازدیدها: 329660
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ