سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستوالعمالهای پیشنهادی جدید برای تماس با ET (فرازمینیان)

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 3:53 عصر

پروتکل های جدید برای تماس با فرازمینیان و زندگی های خارج از زمین ممکن است ، بصورتی باشد که توسط عموم این پیامهای ارسالی قابل درک باشد.

گروهی متشکل از سه دانشمند تصمیم گیرهای را در مورد ارتباط با فرازمینیان گرفته اند که در یک طرح چندین ساله و در مدت سالهای 1974 ، 1999 ، 2001 و 2003 صورت گرفته است ، که بر این مبنا شاید پیامهای ارسالی که به اعماق فضا انتتشار داده شده ، پیامی باشد که توسط زمینیان قابل درک نبوده و فرازمینیان و هوش های بیگانه این پیام ها را درک نکرده اند. برای پرداختن به پاسخ احتمالی ، دانشمندان دست به کار شده و با ایجاد یک پرتکل جدید و متمایز از پروتکل های قبلی ، یک پیام خصوصی به این امید و با هدف استخراج (بازگشت پاسخ) در فضا انتشار خواهند داد.

 

آتری از سازمان جستجوی هوش فرازمینی (SETI) در مقاله خود می گوید: اگر هیچ بیگانه ای وجود ندارد (هنوز) ، انتشار یک پیام در سراسر مرزهای فرهنگی و رمزگشایی آن می تواند شروع خوبی برای این کار باشد. "اغلب گفته می شود که SETI درحال جستجو در مورد ماست ، و ما باید پیامی ناشناخته را ارسال نمائیم که برای شنوندگانه احتمالی قابل رمزگشایی باشد و اینکه ما در اعماق فضا در حال زندگی می باشیم و تنوع نوع آدمی در زمین مختلف است.

منبع خبری:  International Business Times

 





بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 64 ، کل بازدیدها: 330506
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ