سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزاران حرف و حدیث درباره تصاویر گرفته شده ناسا

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 4:4 عصر

این تصاویر ارزشمند در بین هزارن دیدگاه مختلف قرار دارد و همانند کلیشه ها و اسطوره های قدیمی، بدون جواب باقی مانده و هیچ تفاوتی با آنها ندارد.

نویسنده مقاله: من این تصویر را یک روز قبل در وب سایت رسمی ناسا مشاهده کردم ، در تصاویر یک شی ناشناخته پرنده به وضوح در آسمان دیده می شود ، از خود پرسیدم آیا به اشتباه ناسا این تصویر را به سوی عموم مردم منتشر کرده ؟ و در این میان بسیاری از مخاطبین در مورد صحت تصاویر از من سوالهای متعدد کردند که این خود باعث گردید من به بررسی بیشتر در تصویر مد نظر بپردازم ، و در این میان به نتایجی هم دست یافته ام که در ذیل به آنها خواهیم پرداخت:

سخنان رئیس جمهور وقت آیالات متحده

ریگان (رئیس جمهور وقت) در تاریخ 21 سپتامبر 1987 که در میان 42 تن از مجمع عمومی که در سازمان ملل متحد تشکیل شده بودند یادآور شد :

"در تضاد با وسواسهای خویش ، ما اغلب می دانیم که چقدر اتحاد بشریت سست می باشد و تمام اعضای انسانیت را فراموش کرده ایم. شاید ما نیاز به برخی از کمک ها از خارج (فرازمیان) داشته باشیم ، تهدید جهانی در مورد بیگانگان به امری فراگیر تبدل شده است. من گاهی اوقات به این موضوع فکر می کنم که اگر تهدید بیگانگان در خارج از زمین وجود داشته باشد ،  با این حال، من از شما این سوال را دارم ، آیا نیروی های بیگانه  قبلا در میان آمریکائیان وجود داشته اند؟ "

شی مد نظر  در اطراف زمین در حال گذر بوده و من تصور می کنم این منظره است واقعی و به زودی حقایق را آشکار خواهم کرد. یک دوست من عضو گروه ACIO) Alien Contact Intelligence Organization) "سازمان تماس با هوش فرازمینی می باشد ، اخیراً وی لینک ناسا این تصویر را برای بنده فرستاده و در انتها می گوید که آن شی ناشناس غیر از یک "بشقاب پرنده" چه چیز دیگر می تواند باشد.

ظاهراً تصاویر پیدا شده از وب سایت ناسا به نظر می رسد ،  آن شی پرنده موجود در تصاویر ،درحالی گرفته می شود که آن معلق در هوا و بر فراز زمین قرار داشته است.  آیا آن یک گونه از بشقاب پرندگان است و یا آن شی به علت داشتن ارتفاع زیاد یک هواپیمای نظامی و یا ماهواره ای از این دست می باشد؟ خوب ، شما می توانید برای خود تصمیم بگیرید ، در ادامه من هم تصویر اصلی و نیز تصویری را قرار داده ام که تصویر اول از خود وبسایت ناسا گرفته شده است و تصویر دوم ، من قسمتی که بشقاب پرنده در آن وجود داشته را به حالت بزرگنمایی در آورده ام.

تصویر اصلی ناسا

تصویر بزرگ شده

در مورد این شی ناشناخته چه چیزی را می توان گفت ، جز اینکه 1) این یک شی ناشناخته معلق در هوا و در کنار زمین قرار دارد. 2) با توجه به اینکه بدنه این شی پرنده براق بوده و انعکاس نور خورشید در آن دیده می شود به نظر می رسد آن از یک فلز با کیفیت و براق ساخته شده باشد ، اما به طور قطع آن چه است ؟ یک باله ؟ یک بشقاب پرنده؟ من مطمئن نیستم این شی عجیب چه است ، اما قطعاً یک تصویر جنجالی و خبر ساز می باشد.


برخی از ایده های جدید درباره این تصویر:

این تصویر در یکی از ماموریت های شاتل فضایی گرفته شده است. بطور دقیق تر ، تصویر فوق بخشی از مجموعه  تصاویر گرفته شده از ماموریت شاتل فضایی STS-088 می باشد. که 5 تن از فضانوردان سازمان فضایی ناسا از جمله "Sergei K. Krikalev" متخصص ماموریت فضایی و نماینده ناسا، کیهان نورد روسی "Robert D" از سازمان فضایی روسیه ،Cabana فرمانده ماموریت ، "Frederick W" ، "Sturckow, pilot"خلبانان و "James H. Newman"  در این ماموریت فضایی شاتل فضایی را هدایت می کردند.

این ماموریت شاتل فضایی منحصر به فرد بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است ، دلیل این امر آن است که اگر شما به یاد آورید اولین پرواز ایستگاه فضایی بین المللی توسط ماموریت "اندیور" آغاز شد و در تاریخ 4 دسامبر 1998 به پایان رسید و این شاتل فضایی در تاریخ 15 دسامبر سال 1998 در ساعت 10:53 قبل از ظهر بر زمین فرود آمد ، بنابراین در این تاریخ است که تصاویری از این شی ناشناس معلق در هوا بر زمین از شاتل فضایی اندور گرفته شد.

عکس های ذیل مجموعه ای از تصاویر گرفته شده در طول این ماموریت است. به گفته ناسا، این عکس ها در یک کاتالوگ از روی قسمتی از فیلم گرفته شده و این در هنگام فرود شاتل فضای در فهرست بندی 724 و ورود شماره 65-70 وب سایت ناسا قرار دارد .

بیانیه رسمی ناسا در مورد این شی ناشناخته بدین صورت بود که جسم مورد نظر چیزی جز یک زباله فضایی و یا بقایای از شهاب سنگ های منفجر شده در مدار زمین است!. با این حال برخی از منتقدان در جواب به بیانیه رسمی ناسا در مورد آن جسم مرموز می گویند ، این شی ناشناخته که بدنه آن به هیچ وجه در داخل زمین ساخته نشده است و آن می تواند به هر چیزی شباهت داشته باشد جز زباله فضایی!

تصویر STS088-724-65:

تصویر STS088-724-66:

تصویر STS088-724-67:

تصویر STS088-724-68:

تصویر STS088-724-69:

تصویر STS088-724-70:

من هیچ نظری را در مورد تصاویر فوق ندارم و تنها می توان گفت که با توجه به بیانه رسمی ناسا در مورد این شی ناشناخته یک جسم بی ارزش می باشد پس باید به راحتی از کنار آن گذشت ؟ نباید از اصل موضوع دور شویم و سوالاتی را باید از خود پرسید که آن چه است از کجا آمده و برای چه آن در بالای زمین و در کنار شاتل فضایی قرار داشته است؟

اکنون ما باید در مورد تصاویر جزئیات بیشتری را ارائه دهیم ، در نگاه نخست آن جسم ناشناخته می تواند هر چیزی باشد (یوفو - هواپیمای نظامی و ...) که قطعاً آن برای بررسی و تحقیقات به زمین آمده است. این جسم شبیه به ماهواره های مخابراتی است که در مدار زمین قرار دارد اما با توجه به دیدگاه منتقدان و نیز جزئیات قرار گرفته در عکس ، آن شبیه به هیچ یک از ماهواره هایی که  ساخته شده اتوسط انسان نیست. تاکنون نظیر این جسم دیده نشده است.

اتفاقات عجیب و خارق العاده

ظاهرا این شیء شگفت آور در سال 1953 نیز دیده شده بود و  بعد گزارشهای متعدد از رصد این شی سبب گردید آن "شوالیه سیاه" نامیده شود.این گزارش ها قطعا قبل از ساخت اولین ماهواره فضایی ، "اسپوتنیک آی" آغاز شد.

در سال 1953 ، در طول چهار سال اتحادیه U.S.S.R (اتحادیه جماهیر شوروی سابق ) تواستند "اسپوتنیک" اولین ماهواره فضایی روسی را راه اندازی کرده و توسط دکتر لینکلن لاپاز از دانشگاه نیو مکزیکو به فضا پرتاب کنند. که به موازات این رویداد گزارش های متعددی از رصد این شیء عجیب شروع می شود. در این میان وزارت دفاع آیالات متحده گروهی از محققان را برای جستجوی و تحقیق در مورد این شی  را منصوب می کند ، در این هنگام منجم شناسی به نام "Clyde W. Tombaugh" برای اجرای دستور وزارت دفاع مبنی بر "جستجو برای شی پرنده" آماده می شود.

در سال 1957، دکتر لوئیس کورالوس از وزارت ارتباطات ونزوئلا تصاویر گرفته شده از فضاپیمای "اسپوتنیک دوم" در مورد این شی عجیب را مورد ارزیابی قرار داده و به کاراکاس منتقل می کند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته در این امر ، این شی پرنده حتی در سالهای 1927 نیز گزارش شده بود و این درحالی بود که پس از ارسال امواج رادیویی به فضا این امواج رادیویی در حال انعکاس و بازگست از فضا در واحد ثانیه / دقیقه به ثبت رسیدند.

گاهی اوقات پس از گزارش دیده شدن این شی پرنده فرستندگان رادیویی ، چندین پیام را از این شی دریافت می کردند ، که یکی از این پیام ها آشکارا یک نقشه ستاره ای از محور "Epsilon Booti" دریافت می کردند ؛ که این محور و کمربند ستاره ای ، در حدود 13.000 سال قبل در یک کتیبه قدیمی رمز گشایی شده بود.

این شی عجیب دوباره در سال 1970 توسط یک ستاره شناس اسکاتلندی بنام "Duncan Lunan" کشف گردید و این واقعه در حالی رخ می دهد که وی در آن زمان با تجزیه و تحلیل سیگنالهایی که از این شی به زمین مخابره می شود متوجه حضور آن در زمین می گردد ، او تایید کرد که پیام های مخابره شده "به نظر" یک نقشه ستاره ای از اپسیلون Bootis می باشد.

Duncan Lunan

 

خب، آیا این سفینه کهن فضایی است ؛ که در مدار زمین باقی مانده است و یا یک ماهواره ای بیگانه است که در حال جاسوسی بر ماست؟

سوال من این است که چرا ناسا عکس های گرفته شده از این شیء  را در وبسایت خود ثبت نموده است در حالی که  آن در دیدگاه ناسا فقط یک زباله و باقی مانده ای از یک سفینه فضایی است؟ علاوه بر این ، آشکارا و به صورت عمد ناسا عکسهای گرفته شده از آن شی را مورد تایید قرار می دهد و این که این شی در واقع یک جسم شناخته شده ای می باشد که در سال 1950 نیز دیده شده است؟ خب، حدس می زنم شما نیز در مورد واقعیت این جسم مشکوک هستید و به هر حال شاید در سالهای آتی دوباره این شی عجیب را این بار نزدیکتر از همیشه و در آسمانها نظاره کنیم!

 


منبع اصلی ترجمه و گردآوری: وبلاگ بسوی حقیقت

برگرفته از وبسایت: Fred Prione





بازدید امروز: 67 ، بازدید دیروز: 84 ، کل بازدیدها: 329679
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ