سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می توانیم کمتر از 3 ساعت به مریخ برسیم ؟

ارسال شده توسط رضا در 89/11/26:: 4:1 عصر

دانشمندان در حال کار بر روی فناوری هستند که این امکان را بوجود خواهد آورد ؛ که افراد بتوانند با سرعتی بیش از سرعت نور در فضا سفر کنند.

پاسخ این فناوری (سفر با سرع نور) در 50 سال قبل در آلمان توسط دانشمندی بنام "Burkhard Heim" داده شود ، که بر این اساس و با نظریه های واقعی ، وی این امر را امکان پذیر دانسته و مدعی بود ، با ایجاد یک میدان مغناطیسی بسیار وسیع در امتداد یک فضاپیما ، و با فشار به اطراف فضاپیما (توسط میدان فشرده شده مغناطیسی) و هل دادن آن به سمت فضا ، سفینه فضایی با سرعت ایجاد شده برابر سرعت نور و یا بیش از آن در فضا به حرکت در خواهد آمد.

اگرچه تا کنون در فیزیک چنین چیزی صحت ندارد ، شما نیز می دانید که هیچ چیز (سفینه - فضاپیما) نمی تواند از سرعت نور یعنی (186.000 مایل بر ثانیه) و نیز (700 مایل بر ساعت) سریعتر حرکت کند. فیزیکدانان نیز می گویند: "شما نمی توانید سریعتر از سرعت نور حرکت کنید" ، در این میان برخی از مهندسین و تکنسین فیزیک آماتوری ادعا می کنند که در آینده نچندان دور شاهد خواهیم بود که سفینه های ساخته شده سرعتی بیش از نور خواهند داشت و بطور کلی محدودیت سرعت از بین خواهد رفت. پس به امید آن روز!!!!!





بازدید امروز: 49 ، بازدید دیروز: 84 ، کل بازدیدها: 329661
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ